جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 آبان 1396     
کاهش نرخ کرایه های اتوبوس در لاگوس

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، اپراتور حمل و نقل اتوبوسی پر سرعت (BRT) در لاگوس، Primero Transport Services Limited تصمیم دارد نرخ کرایه های اتوبوس از Ikorodu تا میدان Tafawa Balewa را کاهش دهد.

 

این طرح کرایه جدید منجر به 5 درصد کاهش کرایه در مسیرها می شود که 5 منطقه ازIkorodu  تا میدان Tafawa Balewa را شامل می شود.

مدیر اجرایی این اپراتور حمل و نقل، Deji Tinubu اعلام کرده که هدف از این طرح ارزان تر شدن حمل و نقل عمومی در شرایط اقتصادی سخت این کشور است.

کرایه اتوبوس ها در این مسیر بر اساس رفت و آمد از یک منطقه به منطقه دیگر تعیین خواهد شد برخلاف قبل که نرخ کرایه در تمام طول مسیر یکسان بود.

بر اساس این طرح، یک مسافر که از Ikorodu  به Maryland  می رود 150 نایرا می پردازد در حالی که اکنون 200 نایرا برای این مسیر دریافت می شود. مسافران از Maryland تا Fadeyi نیز به جای 250 نایرای کنونی، 200 نایرا پرداخت خواهند کرد. هم چنین سفر از Fadeyi تاConstain  به جای 300 نایرا، 250 نایرا هزینه خواهد داشت در حالی که کرایه سفر در کل مسیر ازIkorodu  تاTBS  همان 300 نایرا است.

این طرح کرایه جدید برای مسافرانی که مسافت های کوتاه تری را سفر می کنند ارزان تر خواهد بود چرا که اکثر این مسافران از پرداخت کرایه زیاد در ازای مسافتی کوتاه ناراضی بوده اند و همین امر منجر به بازبینی در کرایه های اتوبوس ها شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: