جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آبان 1396     
خیابان شریعتی از جانوران موذی پاکسازی شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛طرح ضربتی مبارزه با جوندگان موذی از سوی شهرداری منطقه 3 در سطح  خیابان شریعتی اجرا شد.

 

 عدالت امیرزاده معاون امور شهری و محیط زیست این منطقه در خصوص این طرح اظهار داشت :  اداره ی ساماندهی  همزمان با فراررسیدن فصول سرما سال قصد دارد در طرحی ضربتی  موشها را از سطح شمال تهران پاکسازی کند که در این راستا  ، تعداد 50 بنر نصب  و حدود 5/1 کیلو در سطح خیابان شریعتی  استفاده و خانه به خانه بروشورهای اطلاع‌رسانی توزیع شده است.

امیر زاده با بیان اینکه محل های طعمه گذاری و اجرای طرح ضربتی مبارزه با موشها با نصب بنرها و تابلوها به شهروندان اطلاع رسانی می شود گفت: در اجرای این طرح نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان در جهت حفظ و رعایت بهداشت محیط هستیم .

او با اشاره به راه های نفوذ موش به منازل گفت: سیستم های دفع زباله مجتمع های مسکونی، منافذ موجود در طبقات زیرین و تاسیسات، فاصله بین منازل و سطح آسفالت خیابان ها از جمله مواردی است که باعث ورود موش به منازل مسکونی می شود.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۳ خاطر نشان کرد : با اقدامات انجام شده و طعمه گذاری در تمام مکان هایی که احتمال وجود لانه موش و محل زندگی آنها است از جمله  اماکن مخروبه و متروکه ، مراکز بهداشتی و درمانی ، ، معابر ، کانال ها ، انهار و فضاهای سبز و ...  شمال  تهران از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.

امیرزاده  در ادامه افزود: از شهروندان در خواست می شود تا در دفع زباله های خانگی دقت کنند و از ریختن ضایعات به داخل مسیل ها و انهار خودداری کنند تا موش ها امکان دسترسی به مواد غذایی و آب را نداشته باشند و در صورت مشاهده جانوران موذی با شماره سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

امیرزاد یاد آور شد : شهروندان می توانند با رعایت کامل بهداشت محیط، هم محیط زیست شهری را که متعلق به خود آنها است، پاکیزه و عاری از آلودگی نگهدارند و هم مانع از ازدیاد این جانوران ناقل بیماری شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: