جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آبان 1396     
در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شه
توضیحات معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری درباره گره‌های ترافیکی پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران به تشریح وضعیت گره‌های ترافیکی پایتخت پرداخت.

 

 محسن پورسیدآقایی، در این جلسه گفت: مطالعات گره ترافیکی مساله تازه ای نیست و نیاز به فوریت ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: قبلا 92 نقطه شناسایی شده است و اخیرا نیز در بازدیدها اعلام شده که 45 نقطه گره ترافیکی دیگر نیز شناسایی شده است اما برخی از اینها قابلیت اجرا ندارد.

معاونت حمل و نقل و نرافیک شهرداری تهران افزود: صلاح نیست که به برخی از این گره ها ورود کنیم اما در خصوص ترافیک بزرگراه هاشمی رفسنجانی نقشه کشی ها صورت گرفته و به طول 80 متر دیوار بتونی در اشرفی اصفهانی باید تخریب شود.

پورسیدآقایی با بیان اینکه فقط 19 نقطه قابلیت اجرایی دارد، اظهار کرد: 16 تا از این گره ها و خیابان ها غیرقابل اجرا است و در خصوص مابقی نیز باید مطالعات انجام شود که کارهایی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: خوب است به سازمان حمل و نقل و ترافیک که خود متولی آن هستید اعتماد کنید.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بسیاری از بزرگراه ها دارای عرض اضافی هستند، گفت: این عرض ها باید اصلاح شود، چراکه هر بزرگراه باید دارای سه لاین مشخص باشد این در حالی است که برخی بزرگراه های پایتخت دای پنج لاین هستند.

پورسیدآقایی در ادامه اذعان داشت: اصلاح این بزرگراه ها و رفع گره های ترافیکی به بودجه کلان نیاز دارد و اولویت این معاونت خودرو محوری نیست، در حال حاضر قادر به رفع گره های کوچک و  100 میلیون تومانی هستیم و بودجه کلان در اختیار نداریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: