جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 آبان 1396     
"آموزش های شهروندی" اولویت برنامه های سرای محلات سیزده گانه منطقه21

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت آموزش شهروندی در سرای محلات سیزده گانه این منطقه را راهی برای کاهش آسیب های شهری، اجتماعی و پیشرفت جامعه عنوان کرد.

امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به جایگاه آموزش های شهروندی در جوامع مدرن امروزی شهری گفت: به منظور ترویج الگوی رفتارهای صحیح اجتماعی در میان افراد جامعه و همچنین ترغیب آنها به مشارکت هرچه بیشتر در حل معضلات شهری و اجتماعی، برنامه های متنوعی با محوریت موضوعی آموزش های شهروندی در سطح محلات نواحی سه گانه منطقه21 اجرا می شود.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه افزود: آموزش شهروندی در هر جامعه به طور کلی تابع فضای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن جامعه بوده و با آموزش ارزش ها به شدت گره خورده است به طوری که رموز و پیچیدگی‌های موجود در ارزش‌های حاکم بر هر جامعه‌ای، تصویری متفاوت به شهروندان می دهد.

 جاوید پور در خاتمه با تشریح اجرای برنامه های متنوع با محوریت "فرهنگ سازی سبک زندگی سالم" در سرای محلات منطقه21 خاطرنشان کرد: امروزه موضوع سبک زندگی سالم یکی از مقوله هایی بوده که به آن توجه کمتری شده و ترویج آن در میان افراد جامعه یک امر الزامی و ضروری است که از همین رو کارگاه های آموزشی با موضوع سبک زندگی سالم برای شهروندان برگزار می شود.

 لازم به ذکر است؛ در این کارگاه ها، شرکت کنندگان با الگوهای صحیح رفتاری، سبک زندگی اسلامی، چگونگی برخورد با اعضای خانواده و دیگر افراد جامعه، راه های شاد زیستن، چگونگی مواجهه با مشکلات و پشت سر گذاشتن بحران های زندگی آشنا می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: