جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 آبان 1396     
شهردار منطقه 20
افتتاح پایانه جوانمرد قصاب تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 از افتتاح پایانه جوانمرد قصاب تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه روزانه حداقل 25 هزار نفر از پایانه موجود استفاده می کنند و ظرفیت کنونی امکان خدمات رسانی به شهروندان را ندارد، در نظر داریم در آینده ای نزدیک پایانه جدید جوانمرد قصاب را با وسعت بالغ بر 5 هکتار آماده کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم. 

سید احمد صفوی اظهار کرد: یکی از ویژگی های پایانه جوانمرد قصاب این است که این پایانه روزانه پذیرای 25 هزار نفر است که با خودروی شخصی از شهرهای اقماری قرچک، ورامین و پیشوا به تهران می آیند و از وسایل حمل و نقل عمومی موجود در آن محدوده استفاده می کنند. شهرداری نیز با در اختیار گذاشتن پارکینگ همسطح با ظرفیت 500 خودرو تلاش کرد بار ترافیکی موجود را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ موجود به هیچ عنوان کافی نیست، افزود: این حجم انبوه مراجعه کننده در حالی است که به دلیل کمبود امکانات، در حال حاضر اتوبوس ها در خیابان دستواره چیده می شوند و در کندروی ایستگاه متروی جوانمرد قصاب مسافرگیری می کنند.

شهردار منطقه 20 عنوان کرد: تحت این شرایط، با مساعدت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران موضوع احداث پایانه جدید جوانمرد قصاب در زمینی به مساحت بالغ بر 5 و نیم هکتار در دستور کار قرار گرفت. قرار است در این پایانه کل ناوگان بی آر تی مسیر امام علی (ع)، خطوط در اتوبوسرانی و پایانه تاکسیرانی ساماندهی شوند و پروژه مذکور به عنوان پایانه و پارک سوار در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

صفوی ظرفیت پارکینگ پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب را حدود 670 خودرو اعلام کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح این پروژه تا پایان سال بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به تردد اتوبوس ها و تاکسی ها در محدوده مذکور کاهش یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: