جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آبان 1396     
بهره برداری از پارکینگ پایانه مرزی چزابه با گنجایش 2000 خودرو

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4  از پایان مراحل دیوارچینی و خط کشی پارکینگ چزابه خبر داد و گفت: پارکینگ پایانه مرزی چزابه با ظرفیت 2000 خودرو در فضایی به مساحت 16 هکتار آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

 سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و کاهش حجم ترافیک در مسیر شهر بستان ، عملیات بهسازی و دیوار کشی پارکینگ رو باز مرز چزابه با گنجایش بیش از 2000 خودرو به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص حجم بالای تردد خودروها از طریق پایانه  مرزی چزابه، اقدامات ویژه ترافیکی با همکاری استانداری خوزستان در مرز چزابه صورت گرفته است.

حسینی افزود: به همین منظور دوربین های ویژه کنترل ترافیک با همکاری پلیس راهور و استانداری خوزستان در مسیر بستان تا چزابه نصب و به بهره برداری رسیده است.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: به منظور تسریع در عبور و مرور خودروها و جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر تردد زوار، ضمن بهسازی تجهیزات ترافیکی، علایم راهنمایی و رانندگی، کله قندی های هدایت کننده، بشکه های ترافیکی، استوانه های ترافیکی و تابلوهای خطر نما در طول مسیر نصب شده است.

وی در ادامه از استقرار خودروهای امدادی و خدماتی در مرز چذابه خبر داد و گفت: استقرار خودروهای آتش نشانی، در قرارگاه مین زدایی، استقرار خودروهای مخزن آب جهت آبرسانی به مواکب و سرویس های بهداشتی و گیت بندی مناسب پایانه مرزی و نصب سایه بان جهت رفاه حال زائران از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: