جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آبان 1396     
احداث ایستگاه تاکسی اضطراری در خیابان شریعتی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛به منظور ایمن سازی و رفاه حال شهروندان، ایستگاه تاکسی اضطراری از سوی شهرداری منطقه 3 در خیابان شریعتی  ورودی بزرگراه شهید همت غرب احداث شد.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه اظهار داشت: علیرغم وجود پایانه ی تاکسیرانی در سه راه ضرابخانه اغلب شهروندان حاضر به طی مسافت کوتاه تا پایانه نبودند و از سواری های شخصی حاشیه ی بزرگراه استفاده می کردند که این موضوع علاوه بر نبود نظارت و کنترل، منجر به بروز تصادفات و خطرات جانی برای شهروندان می شد.

اسفراینی نژاد تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی پلیس راهور اقدامات لازم از جمله نصب نیوجرسی و علائم و تابلوهای راهنمایی انجام شد و در حال حاضر خودروهای تاکسی در محل پایانه ی سه راه ضرابخانه مستقر می شوند  و با هماهنگی مدیر خط به ایستگاه تاکسی ورودی شهید همت اعزام می شوند.

وی در ادامه افزود: در این ایستگاه در حال حاضر تاکسی ها به مقاصد  میدان امام خمینی و میدان آزادی در حال خدمات رسانی به مسافرین هستند.

وی در خصوص سایر اقدامات این حوزه به نصب تابلوی راهنمای مسیر در تقاطع بزرگراه شهید همت به خیابان پاسداران خبر داد و افزود: این تابلو در ابعاد 12 متر مربع به منظور راهنمایی شهروندان برای دسترسی به بزرگراهها و معابر اصلی نصب شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: