جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 آبان 1396     
استفاده از 51 واگن و لوکوموتیو در بین خطوط

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از امروز و با اضافه شدن 7 رام قطار جدید، ظرفیت جا به جایی مترو بر حسب تعداد مسافران روزانه مترو افزایش خواهد یافت.

فرنوش نوبخت در آیین بازدید از کارخانه واگن سازی و مراسم بهره برداری از 7 رام قطار شهری و 30 دستگاه اتوبوس گفت: از امروز و با اضافه شدن 7 رام قطار جدید، ظرفیت جا به جایی مترو بر حسب تعداد مسافران روزانه مترو افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه 51 واگن و لوکوموتیو جدید در خطوط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: از این میان یک لوکوموتیو در خط تهران - کرج و سایر واگن ها در خطوط درون شهری شامل خط 1 ، 2 و 4 مترو مورد استفاده قرار می گیرد که به این ترتیب به دنبال کاهش سرفاصله قطارها هستیم.

وی در خصوص اینکه 5 رام قطار در دست تعمیر قرار دارد، اضافه کرد: با افزوده شدن واگن های اورهال شده در آینده نزدیک، ظرفیت ناوگان مترو بیش از پیش افزایش پیدا می کند.

نوبخت درباره اینکه تا پیش از پایان سال جدید و در فصل زمستان تعداد دیگری از واگن های جدید به شبکه مترو اضافه شده است، خاطر نشان کرد: سرفاصله حرکت قطارها در خطوط  کاهش پیدا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: