جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 آبان 1396     
جریمه سرویس معلمان اسدیه به علت مسافرکشی

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز؛دردسرهای تصادف چند روز پیش مسیر بیرجند – اسدیه دامن گیر کارمندانی شد که در این مسیر تردد می کنند.

 

تصادف 2 آبان جاده بیرجند – اسدیه که منجر به کشته شدن 5 نفر از کارکنان ادارات درمیان شد موجب شد تا پلیس راه، مانع از تردد خودرهای شخصی تعدادی از کارمندان شهر اسدیه  شود.

3 روزی است که پلیس، خودروهای شخصی این کارمندان را در پلیس راه بیرجند متوقف می کند و پس از صدور جریمه اجازه تردد به انها داده می شود.

صاحبان خودروهای جریمه شده می گویند ماموران پلیس، هنگام جریمه کردن به انها گفته اند که علت جریمه شدن شان مسافرکشی با خودروی شخصی است.

صبح امروز یکشنبه 5 خودرو شخصی از این کارمندان که حامل 20  معلم بود هم با جریمه پلیس راه مواجه شدند و به نشانه اعتراض توقف کردند و پس از نوشتن صورت جلسه ای که خود تنظیم کردند با دو ساعت تاخیر در محل کار حاضر شدند.

کارمندان می گویند به میزان کافی در مسیر بیرجند – درمیان وسیله نقلیه عمومی وجود ندارد و آنان مجبورند به صورت نوبتی از ماشین های شخصی خود استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان در این خصوص گفت: بر اساس قانون خودروهای شخصی در محورهای برون شهری مجاز به جابه جایی مسافر نیستند و پس از تصادف هفته گذشته، نظارت و اعمال قانون پلیس، در محور بیرجند – اسدیه بیشتر شده است.

تردد روزانه معلمان روستاها و شهرهای کوچک با خودروهای شخصی جزو رویه های مرسوم در همه شهرهای خراسان جنوبی است.

یکی از معلمانی که صبح امروز جریمه شد مدعی شد پلیس با آنان برخورد نامناسبی داشته و از الفاظ ناشایستی استفاده کرده است.

سرهنگ رضایی با تکذیب برخورد نامناسب پلیس با معلمان گفت: اگر معلمان از نحوه برخورد پلیس، شکایتی دارند می توانند به  197 گزارش دهند.

آموزش و پرورش تا ظهر یکشنبه در خصوص نحوه تعامل پلیس با معلمان واکنشی نشان نداده است.

 بعد از تصادف مرگبار هفته گذشته در مسیر بیرجند – اسدیه ، کارمندانی که در این مسیر تردد می کنند پویش مردمی در فضای مجازی راه اندازی کردند.

در برخی پیام های این کمپین حضور کم رنگ پلیس در این مسیر از علل ناایمن بودن آن عنوان شده است.

 

جاده بیرجند - اسدیه که یکی از ناایمن ترین جاده های استان است 85 کیلومتر، طول دارد که 16 کیلومتر آن دو بانده است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: