جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1396     
پروژه جدید برای توسعه شبکه جاده ای در هند

 به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، در حالی که گمان می رود بازار خودروی هند تا سال 2020 به تولید 5 میلیون دستگاه در سال برسد این کشور نیاز جدی به توسعه زیرساخت های جاده ای خود خواهد داشت.

جدیدترین پروژه دولت هند که براتمالا (Bharatmala) نامیده می شود، با هدف افزودن بیش از 83 هزار کیلومتر جاده طی پنج سال آینده به منظور بهبود ارتباطات جاده ای این کشور تعیین شده است.

با این پروژه که هزینه ای بالغ بر 107 بیلیون دلار خواهد داشت، تعداد خطوط حمل و نقل هند از شش به پنجاه مورد افزایش خواهد یافت تا حمل و نقل تجاری در این منطقه تسهیل شود. علاوه بر 26 هزار کیلومتر مسیر اختصاصی، 8 هزار کیلومتر مسیر درون شبکه و 7500 کیلومتر مسیر فرعی در این پروژه ساخته خواهد شد. مسیرهای فرعی و داخلی، ورود و خروج روان به مسیرهای بین المللی را تضمین می کنند در حالی که آن ها را به یک دیگر نیز متصل می کنند. هدف این پروژه، بهبود شاخص عملکرد لجستیک هند و در عین حال کاهش زمان ترانزیت، ارتقای بهره وری رانندگی و کاهش حجم شلوغی در زیرساخت های کنونی است.

این پروژه هم چنین راه های باریک در زیرساخت های کنونی را شناسایی کرده و روی بهبود آن ها کار خواهد کرد. حدود 2 هزار کیلومتر از جاده های ساحلی که بنادر را به یک دیگر متصل می کنند و 2 هزار کیلومتر جاده های مرزی نیز بخشی از این پروژه هستند که با هدف بهبود ارتباط بین المللی تعیین شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: