جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
دوشنبه، دیدار استقلال - راه آهن

ایسنا: دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال می‌گوید کماکان آخرین زمان تعیین شده برای دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن همان تاریخ قبلی یعنی دوشنبه 10 آذرماه سال جاری است.

کاظمی به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق دو روزه دیدار این تیم مقابل راه آهن اظهار کرد: باشگاه استقلال درخواستی را به سازمان لیگ ارائه کرد که موضوع آن تعویق دو روزه بازی آن‌ها مقابل راه آهن بود. یعنی آن‌ها درخواست کردند که بازی‌شان از دوشنبه به چهارشنبه موکول شود.

وی ادامه داد:‌ درخواست باشگاه استقلال به کمیته برگزاری مسابقه‌ها ارجاع شده و کماکان در حال بررسی است.

همچنین بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می‌گوید طبق قرار قبلی و بر اساس آخرین خبر، دیدار تیم‌های استقلال تهران و راه آهن همان تاریخ قبلی یعنی دوشنبه هفته جاری است، هرچند این درخواست در حال بررسی است اما سازمان لیگ مصر است که بازی در همان زمان اعلام شده قبلی برگزار شود چرا که در این رابطه فقط تیم‌های استقلال و راه آهن مد نظر نیستند و این موضوع بستگی به برنامه‌ریزی سازمان لیگ دارد.

طبق برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ، دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن در تاریخ 10 آذرماه سال جاری اعلام شده است. بر اساس این برنامه، این دیدار ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که فردا به عنوان زمان نشست خبری مربیان دو باشگاه توسط سازمان لیگ به مدیران رسانه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اعلام شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: