جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1396     
در دیدار رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با شهردار منطقه21 بررسی شد ؛
راه اندازی آکادمی های ورزشی در این منطقه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛در دیدار رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با شهردار، معاون و مدیران حوزه اجتماعی منطقه21؛ درخصوص راه اندازی آکادمی های ورزشی با توجه به ظرفیت های مطلوب موجود در ورودی غربی پایتخت تبادل نظر و گفت و گو شد.

 

 در ابتدای این نشست، محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و قدردانی از زحمات دست اندرکاران اجرای برنامه های ورزشی در منطقه21 گفت: همه تلاش ما در سازمان ورزش شهرداری تهران فراهم ساختن فضای مناسب ورزشی برای تمام شهروندان با کمترین هزینه است.

رحمانی شهردار منطقه21 نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی و نحوه کاربری اراضی در این منطقه بسیار منحصربفرد است؛ افزود: اینکه شهرداری تهران درراستای توسعه ورزش همگانی گام برمی دارد، بسیار قابل ستایش است و بی شک آسایش و آرامش شهروندان که موضوع مورد توجه و تاکید دکتر نجفی شهردار تهران نیز می باشد باتوجه ویژه به مقوله ورزش همگانی میسر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه درحال حاضر منطقه21 به لحاظ زیرساخت های ورزشی با کمبودهایی مواجه است ولی ظرفیت خوبی برای راه اندازی و آکادمی های ورزشی دارد و از طریق این بستر می توان درصد حضور شهروندان را در فضاها و اماکن ورزشی افزایش داد، افزود: پرداخت هزینه برای نهادینه شدن امر ورزش همگانی و شهروندی، یک سرمایه گذاری اجتماعی محسوب می شود چراکه به تبع آن میزان بزهکاری و بیماری در جامعه کاهش می یابد.

 

لازم به ذکر است، در خاتمه این نشست صمیمی از فرهاد باباپور همکار شاغل در اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 که حائز رتبه برتر در مسابقات دوی نیمه ماراتن (21کیلومتر) تفلیس گرجستان شده بود تقدیر به عمل آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: