جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1396     
شهردار منطقه 9
بهره برداری از شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 9 از بهره برداری شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) تا پایان سال خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه با پیشرفت 40 درصدی ادامه دارد و همزمان مذاکرات با وزارت اموزش و پرورش به طور جدی دنبال می شود.

 

سید علی مفاخریان با اشاره به آخرین وضعیت شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: طول پروژه مذکور حدود 1100 متر و عرض آن حدود 20 متر است که در مسیر بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان هرمزان در تراز منفی یک از سطح زمین عبور و پس از گذر از داخل پادگان جی به صورت زیرسطحی تا میدان فتح ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به وجود چندین ملک و تاسیسات معارض که به وزارت دفاع، ارتش و وزارت آموزش و پرورش تعلق دارد، عنوان کرد: همان طور که پیشتر اعلام شد، پروژه شاخه غربی بزگراه یادگار امام (ره) در پادگان جی با چندین معارض رو به رو بود که این امر روند کار را با دشواری و کندی رو به رو کرد. در حال حاضر، وزارت دفاع و ارتش املاکشان را به صورت استیجاری در اختیار مجموعه شهرداری قرار دادند.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: در خصوص توافق با آموزش و پرورش نیز امیدواریم در ماه های آتی شاهد همکاری های گسترده باشیم. البته، در شرایط فعلی توافقات مالی در خصوص سوله های آموزش و پرورش که جز معارضین طرح محسوب می شوند، صورت گرفته و شهرداری در حال تامین اعتبار است.

مفاخریان پیشرفت کلی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) را 40 درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با توافقات صورت گرفته تا پایان سال پروژه مذکور به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: