جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1396     
قانون جدید برای توسعه ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در انگلستان

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، دولت انگلستان لایحه ای را تصویب کرده است که نصب ایستگاه های شارژ در پمپ بنزین های بزرگ را اجباری می کند.

 

این قانون که "لایحه خودروهای برقی و خودران" نامیده می شود منجر به نصب چندین شارژر در ایستگاه های خدماتی بزرگراه ها و 8500 پمپ بنزین در سراسر انگلستان خواهد شد.

با اجرای این قانون، تعداد ایستگاه های شارژ در سراسر این کشور تقریبا دو برابر خواهد شد. در حال حاضر 11500 شارژر عمومی در انگلستان وجود دارد.

این قانون هم چنین نگرانی ها در مورد مسئولیت پذیری در تصادف خودروهای خودران را شامل می شود که در صورت تصادف خودرو در هدایت خود، بیمه گذار را مسئول می داند. اگر راننده بیمه نشده باشد، نمی تواند به روز رسانی های مهم را نصب کرده و یا خودرو را اصلاح کند و خود مسئول هرگونه اتفاقی خواهد بود.

این خبر پس از آن که Shell برنامه شارژ خودروی برقی مبدا جدید خود را اعلام کرد، منتشر شده است. این برنامه که Shell Recharge نامیده می شود، شارژرهای سریع 50 کیلووات ساعتی را در پارکینگ 5 پمپ بنزین در انگلستان قرار می دهد.

این شارژها قادر هستند اکثر خودروهای برقی را در حدود 30 دقیقه به شارژ 80 درصد برسانند و تا قبل از پایان سال وارد لندن خواهند شد. نیروی این شارژرها اختصاصا از منابع تجدید پذیر تامین خواهد شد.

تا پایان ژوئن 2018، هزینه استفاده از این خدمات حدود 41 سنت به ازای هر کیلووات ساعت بوده و در طولانی مدت به حدود 82 سنت به ازای هر کیلووات ساعت خواهد رسید.

با این احتساب قیمت، هزینه شارژ یک مدل S تسلا 100 کیلووات ساعتی در ایستگاه های خدماتی Shell  در حدود 82 دلار خواهد بود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: