جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1396     
طرح هر محله یک بازار، راهی برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نبوز؛مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار هدف از اجرای طرح هر محله یک بازار، دسترسی آسان شهروندان به نیازهای روزانه و کاهش سفرهای درون شهری دانست و گف: این طرح تاثیر مثبتی بر کاهش آلودگی هوای تهران خواهد داشت.

 

عبدالحسین رحیمی با اشاره به هدف این سازمان در خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی گفت: هدف از اجرای طرح هر محله یک بازار، دسترسی آسان شهروندان به نیازهای روزانه و کاهش سفرهای درون شهری است که تاثیر مثبتی بر کاهش آلودگی هوای تهران خواهد داشت.

وی افزود: احداث 50 بازار میوه و تره بار برای سهولت شهروندان نسبت به تهیه مایحتاج از برنامه های این سازمان در سال جاری است که بیش از 20 بازار آن به زودی افتتاح می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار روند رو به رشد توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در طول مدت فعالیت سازمان مدیریت میادین بی سابقه بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: