جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آبان 1396     
صبح امروز صورت گرفت؛
بازدید جمعی از مسئولان شهرداری و شورای شهر از روند اسکان در کربلا

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، معاون خدمات شهری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و رئیس حراست کل شهرداری  تهران به همراه جمعی از مدیران شهری  برای بازدید نهایی از روند استقرار و آماده سازی نیروهای خدمات شهری صبح امروز (2 آبان) عازم کربلا شدند.

 محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری، امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و قالیباف رئیس حراست کل به همراه جمعی از مدیران شهری برای بازدید از روند ارائه خدمات شهری در نجف و کربلا صبح امروز تهران را به مقصد نجف ترک کردند.

 

براساس این گزارش؛ در جریان این بازدید، ظهر امروز مسئولان شهری از محل اسکان کارگری و آماده سازی نیروهای خدمات شهری در نجف بازدید می کنند. همچنین در برنامه عصر امروز نیز هیئت اعزامی از موکب های تیر 707 و 728  بسیج شهرداری بازدید خواهند کرد.

تیم اعزامی فردا (چهارشنبه) نیز پس از بازدید از اسکان کارگری و محل اسکان زائران در کربلا و نظارت بر روند اجرایی به تهران باز می گردند.

لازم به ذکر است، تاکنون هزار نیرو خدمات شهری ناظر، آتش نشانی و اورژانس شهر سالم برای ارائه خدمات به کربلا و نجف اعزام شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: