جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 آبان 1396     
آغاز کار پروژه جایگزینی پل Portal در نیوجرسی

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، فرماندار نیوجرسی، Chris Christie و رئیس هیئت مدیره Amtrak ، Tony Coscia طی مراسم کلنگ زنی که اخیرا برگزار شدخه است از آغاز کار روی جایگزینی پل Portal Bridge خبر دادند.

این پل متحرک دو بخشی 110 ساله روی رودخانه Hackensack بین کارنی و سیکوکس مدت زیادی یک راه باریک به سمت مسیر شمال شرقی بین نیوآرک، نیوجرسی و نیویورک سیتی بوده است. روزانه حدود 500 قطار از روی این پل می گذرند که حدود 100 دستگاه ان ها متعلق به شرکت Amtrak  و 400 دستگاه آن ها متعلق به سازمان حمل و نقل نیوجرسی هستند. تعداد مسافران در این خط حدود 58 میلیون مسافر در هر سال است. اما این پل طی سال های اخیر به دلیل فرسودگی قابل توجه، نامطمئن شده است.

پیشنهاد جایگزینی این پل با هزینه ای بالغ بر 1.5 بیلیون دلار در سال 2013 و تحت پروژه مهندسی ارائه شده که سازمان حمل و نقل نیوجرسی، Amtrak  و اداره راه اهن فدرال بودجه آن را تامین کردند. قرار است بخش متحرک کوتاه این پل با پل قابتی به ارتفاع 16 متر از سطح آب جایگزین شود تا فضای لازم برای عبور قایق ها بدون وقفه در عملکرد قطارها ایجاد شود. ساختار جدید این پل به سرعت بیش تر قطارها نیز کمک می کند در حالی که حذف بخش متحرک آن نیز به افزایش ظرفیت خط کمک خواهد کرد.

سازمان حمل و نقل نیوجرسی و وزارت حمل و نقل فدرال بودجه لازم برای آغاز کار این پروژه را تامین کرده اند که در حدود 20 میلیون دلار است. باقی هزینه های لازم برای این پروژه به طور مشترک توسط سازمان حمل و نقل نیوجرسی و اداره بنادر نیویورک و نیوجرسی تامین خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: