جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
بارش باران در برخی نقاط کشور

 

ایسنا:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.

 

احد وظیفه   گفت: بر اساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی روز شنبه، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و با شدت کمتر در برخی مناطقی از شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود که به تدریج از اواسط وقت روز یکشنبه بارش از شمال شرق کشور خارج می‌گردد. همچنین امروز بارشها بر روی سواحل شمالی کشور و خراسان شمالی شدیدتر است.

 

وی با بیان این‌که در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود، افزود: روز دوشنبه در مناطق شمال غرب کشور و به تدریج روزهای سه شنبه و چهارشنبه سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش باران و برف رخ خواهد داد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضع هوای تهران اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روزیکشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی شده‌ است. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 3 و 14درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 5و15 درجه سانتیگراد خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: