جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 مهر 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 :

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از اتمام پروژه تهیه اطلس محیط زیست شهری در سطح منطقه خبر داد و گفت: این اطلس به عنوان مکتوبی علمی و تحقیقاتی با هدف ارتقای آگاهی های زیست محیطی تدوین شده است.

 

افشین خدامی توضیح داد: اطلس محیط زیست شهری مهمترین زیر ساخت نرم افزاری در حوزه محیط زیست است که علاوه بر توسعه فرهنگ زیست محیطی، موجب افزایش سطح دانش تصمیم‌گیرندگان برای انتخاب راهکارهایی جهت دستیابی به منطقه سبز در سطح شهر تهران می شود.

او در ادامه تصریح کرد: ایجاد تعادل و همکاری لازم بین شهرداری مناطق و ارگان های ذیربط، سرعت بخشیدن و کارآمد کردن سیستم های نظارتی محیط زیستی، کمک به کارایی و اثر بخشی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت نظارتی محیط زیست و شناساندن مسائل زیست محیطی به مدیران و دست اندرکاران تصمیم گیری های شهری از دیگر اهداف این پروژه خواهد بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 اشاره کرد: تهیه و تدوین اطلس محیط زیست شهری لزوم توجه به شاخصه های زیست محیطی را در جهت افزایش کیفیت زندگی شهری مورد توجه قرار داده و در تصمیم سازی برای نیل به پایداری محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار کمک شایانی می کند.

گفتنی است کار تهیه اطلس محیط زیست شهری در منطقه 6 از سال 94 آغاز شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: