جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 مهر 1396     
برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی آمادگی کامل داریم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛با هدف تسهیل و تامین رفاه حال زوار و ارتقای بهینه خدمات برای حمل و نقل به آنها، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اعلام آمادگی برای برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی آمادگی کامل داریمخدمت رسانی به زائرین حسینی گفت: با تشکیل گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور و هماهنگی دستگاه قضائی با خودرو‌های بدون هویت که در پایانه‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد خواهد شد.

سجاد سلیمانی افزود: در راستای نظارت و کنترل بر نحوه خدمات رسانی و نرخ کرایه ها، اکیپ‌های گشت و بازرسی در ایام اربعین در ورودی‌ها و پایانه‌های مسافربری مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه تاکسی ون با علائم مشخص برای جابجایی رایگان زائران عتبات عالیات به مدت ۱۰ روز در مکان‌هایی که معاونت خدمات شهری تعیین می‌کنند مستقر می‌شوند، افزود: ۳ دستگاه تاکسی نیز با علائم مشخص در میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) جهت راهنمایی زائران ویک دستگاه امداد تاکسی رایگان نیز جهت ارائه خدمات به زوار عتابت عالیات به صورت آماده باش در میدان آزادی مستقر خواهند شد.

سلیمانی افزود: با توجه به ورود زوار و در راستای ارئه کیفیت خدمات و نظارت هر چه بیشتر بر نحوه سرویس دهی تاکسی‌ها پرسنل ستادی و اجرائی سازمان به صورت شبانه روزی در پایانه‌ها و نقاط پرتردد و حساس شهر مستقر خواهند شد.

وی تأکید کرد: همچنین در صورت نیاز و موافقت کمیته ستاد اربعین استان، یکی از خودرو‌های واحد گشت و بازرسی در ایام اربعین در مرز خسروی مستقر می‌شود.

با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، سازمان تاکسیرانی با تشکیل گرو‌های گشت مشترک متشکل ازنماینده اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و پلیس راهور نسبت به تقویت و نظارت ویژه بر ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری بر نحوه خدمات رسانی تاکسی‌ها نظارت لازم را به عمل آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: