جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مهر 1396     
۲ برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه

به گزارش اخبار کلانشهرها تهرانی نیوز؛استاندار خوزستان از۲ برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه خبرداد .

 

غلامرضا شریعتی گفت : در آستانه اربعین حسینی تمام دستگاه‌ها در استان و سایر استان‌های معین خوزستان بسیج شده اند تا بهترین خدمات به زائران اربعین ارائه شود.

وی افزود: به گونه‌ای برنامه ریزی کرده ایم که مشکلات سال‌های گذشته در مرز‌ها به حداقل برسد و در این زمینه نیز تا حدود زیادی موفق بوده ایم.

استاندار خوزستان در خصوص اقدامات انجام شده به منظور افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه خاطرنشان کرد: سال گذشته در رابطه با تعداد ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه مشکلاتی وجود داشت که با برنامه ریزی‌ در سال جاری ظرفیت پارکینگ‌ها در این مرز به ۲ برابر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: جایگاه جدیدی برای استقرار خودرو‌ها در نظر گرفته شده است و شهروندان می‌توانند از این پارکینگ‌ها برای پارک خودرو‌های شخصی خود استفاده کنند.

شریعتی با اشاره به حل مشکل اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های جنوبی کشور اظهارکرد: سال‌های گذشته شاهد وجود مشکلاتی برای شهروندان از نحوه آنتن دهی اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های شلمچه و چذابه بودیم و سال جاری به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که این مشکلات به حداقل برسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: مشکل آنتن دهی و مشکلات مرتبط با اینترنت اپراتور‌ها در اربعین سال جاری تا حدود زیادی برطرف شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: