جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 مهر 1396     
به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام می شود؛
اجرای برنامه های ورزشی و مفرح در مدارس منطقه19

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛به مناسبت هفته تربیت بدنی تفریحات و سرگرمی های شاد و مفرح در مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی منطقه 19 برگزار می شود.

 

پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز این هفته به همت اداره تربیت بدنی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه تفریحات و سرگرمی های دانش آموزی در مدارس سطح نواحی پنجگانه با اجرای انواع مسابقات در رشته های طناب کشی،هفت سنگ، شطرنج، طناب زنی و سایر برگزار می شود . همچنین در انتهای مسابقات به برگزیدگان هر رشته جوایزی اهدا خواهد شد.

وی پتانسیل ورزشی این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این منطقه قهرمانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی حضور دارند که سکوهای قهرمانی آسیا و المپیک را از آن خود کرده اند.

قربانی ادامه داد: همزمان با این هفته مسابقات دارت ویژه بانوان با حضور 50 نفر روزسه شنبه 25 مهر در مجموعه ورزشی الزهرا(س) 18 برگزار می شود .

شهردار منطقه از برگزاری مسابقه همگانی در بین تمامی ایستگاه های تندرستی در بوستان ولایت خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایستگاههای تندرستی بوستانهای منطقه در کنار کارشناسان ورزشی اداره تربیت بدنی نحوه استفاده صحیح از ست های ورزشی را فرا می گیرند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت آمادگی جسمانی در سلامت روان گفت: مسابقات آمادگی جسمانی در مجموعه های ورزشی شهید باکری و الزهرا(س) 19 با پیش بینی حضور بیش از 100 نفر از علاقمندان به ورزش های همگانی اجرا می شود .

 

به گفته شهردار منطقه مسابقه کاراته دور منطقه ای 27 مهر با شرکت 100 نفر از شهروندان در مجموعه ورزشی شهید باکری برگزار می شود . همچنین ورزشکاران منطقه در هفته تربیت بدنی به همایش پیاده روی اعزام خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: