جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 مهر 1396     
با حضور معاون دادستان تهران برگزار شد:
کارگروه ایمن سازی بازار بزرگ تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛نشست کارگروه ایمن سازی بازار بزرگ تهران به ریاست قاضی تورک معاون دادستان تهران و با حضور شهردارمنطقه ۱۲، روسای منطقه ای شرکتهای آب و برق و نمایندگان سازمانهای نظام مهندسی ، آتش نشانی و پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد.

 

 در این نشست دکتر پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه ضمن اعلام بهسازی و ایمن سازی ۹ سرا ، دالان و پاساژ در منطقه ی بازار ، از تشکیل پرونده حقوقی ۱۰ پلاک نا ایمنی که با کارگروه همکاری نداشته اند جهت ارسال به دادسرا و اخذ حکم پلمب آنها خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مهمترین عامل حریق در بازار مربوط به اتصالات برق می باشد به عامل خطای انسانی در بروز حریق نیز اشاره کرد و راهکار حل آن را آموزش به کسبه عنوان نمود. شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به حادثه حریق در سرای سید محسن و مهار موفق آتش توسط کسبه ، قبل از رسیدن عوامل آتش نشانی ، این مورد را نمونه ای موفق از آموزشهای ارائه شده به کسبه برشمرد و خواستار ادامه آن شد.

در ادامه ی این نشست قاضی تورک معاون دادستان تهران اعلام کرد حکم درخواستی شهرداری منطقه ۱۲ جهت جمع آوری کلی سد معبر بازار صادر شده و زین پس مامورین شهرداری با همراهی عوامل انتظامی بصورت قانونی با سد معبر کنندگان داخل بازار برخورد خواهند نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: