جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مهر 1396     
توقف برنامه افزایش ظرفیت در متروی لندن

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل لندن تایید کرده است که به روز رسانی های برنامه ریزی شده برای افزایش ظرفیت خدمات در متروی لندن در خطوط Jubilee و Northern و هم چنین خرید قطارهای جدید به طور موقت به تعویق درآمده است.

سازمان حمل و نقل لندن اعلام کرده که دلیل توقف پروژه "ظرفیت در کلاس جهانی" آن است که انتظار می رود پس از افتتاح خط Crossrail Elizabeth به روز رسانی ها و تغییراتی دیگر در الگوهای حمل و نقل ایجاد شود.

مدیر استراتژی و توسعه شبکه متروی لندن، David Hughes گفت: "مزایای بزرگ ترین برنامه سرمایه گذاری در تاریخ متروی این شهر به همراه افزایش ظرفیت گسترده ای که به زودی با افتتاح خط الیزابت ایجاد می شود دلیل آن شده است تا ما به طور موقت  برنامه های خود برای خرید قطارهای بیش تر برای خطوط Northern و Jubilee را متوقف کنیم."

وی افزود: "برنامه های مدرن سازی و اقدامات فنی انجام شده توسط بخش مهندسی ادغام شده جدید ما منجر به بهبود عملکرد و اعتبار شده است. این امر به معنای آن است که ما می توانیم میزان خدمات قطارهای خود را بدون نیاز به قطارهای جدید، افزایش دهیم."

سازمان حمل و نقل لندن اعلام کرده است که جدول های زمانی که از ماه ژانویه اجرا می شوند می توانند ظرفیت ارائه خدمات در این شبکه را افزایش داده و ساعات اوج خدمات را توسعه دهند. بازسازی ناوگان قطارهای کنونی خط Northern در سال 2015 انجام شده بود و ناوگان قطارهای خط Jubilee نیز اکنون در دست بازسازی است.

سازمان حمل و نقل لندن پیش بینی می کند که خط الیزابت نحوه حمل و نقل مسافران در لندن را تغییر می دهد و در نتیجه گمان می رود هر روز حدود 10 هزار سفر در خط Jubilee و 5500 سفر در خط Northern کاهش یابد که این امر به کاهش تقاضا در این خطوط خواهد انجامید..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: