جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
پایان عملیات احداث ستون های پروژه تعریض پل ستارخان ظرف روزهای آینده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،عملیات احداث هر 74 ستون موردنیاز برای تعریض درجای پل ستارخان، ظرف روزهای آینده به اتمام می رسد.

محمد حسن وساق ،مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: تا به امروز علاوه بر اجرای 66 ستون در بخش شیبراهه های شمالی و جنوبی پل ستارخان، 6 عدد از ستون های موردنیاز در بخش میانی پل با استفاده از بتن خودمتراکم احداث شده و این مرحله از اجرای کار با احداث 2 ستون دیگر در بخش میانی به اتمام می رسد.

وی با اعلام پیشرفت 35 درصدی پروژه تعریض درجا و مقاوم سازی پل ستارخان، از پیشرفت جبهه های مختلف کاری طبق برنامه زمان بندی خبر داد و با اشاره به اجرای برخی از جبهه های کاری در ساعات پایانی شب، از صبر و بردباری شهروندان ساکن در محلات هم جوار پل ستارخان قدردانی کرد.

وی با تاکید بر آنکه تاکنون بخش قابل توجهی از اقدامات عمرانی پروژه همچون سبدبافی شمع ها و تولید بتن به منظور رفاه حال شهروندان در خارج از کارگاه پروژه انجام شده است، گفت: با توجه با ترافیک سنگین بزرگراه شیخ فضل الله در طول روز، اجرای برخی از اقدامات عمرانی در ساعات پایانی شب اجتناب ناپذیر بوده و این امر با مشارکت و همدلی مردم و همچین نیروهای خدوم پلیس راهور میسر شده است.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، منافع اجرای پروژه تعریض و مقاوم سازی پل ستارخان نه تنها به دلیل رفع گلوگاه ترافیکی بزرگراه شیخ فضل الله شامل حال ترافیک عبوری این بزرگراه خواهد شد بلکه به دلیل بهبود منظر شهری و نصب 4 هزار متر مربع دیوارجاذب صوت، برخی از مشکلات دیرینه مردم از جمله بحث آلودگی صوتی ناشی از تردد خودروها روی پل را برطرف خواهد کرد.

با اجرای پروژه تعریض درجای پل ستارخان، عرض 8 متری هریک از مسیرهای این پل سواره رو به 11 متر افزایش می یابد و در نتیجه شرایط برخورداری از 3 خط عبوری در هر باند فراهم خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: