جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 مهر 1396     
همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی انجام می شود؛
نامگذاری معبری از منطقه20 به نام یکی از شهدای نیروی انتظامی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 در جلسه قدردانی از روسای نیروی انتظامی فاتب نهم از نامگذاری و پلاک کوبی یکی از معابر این منطقه به نام شهید احمد حسنی که از شهدای نیروی انتظامی هستند، خبرداد.

 

سید احمد صفوی در جلسه قدردانی از روسای نیروی انتظامی و پلیس راهور که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: زحمات و خدمات ارزشمند عوامل نیروی انتظامی همواره مورد توجه شهروندان بوده و نامگذاری این هفته به نام نیروی انتظامی برای تکریم و آشنایی بیش از پیش با عوامل برقرارکننده امنیت و آرامش عمومی در جامعه است.

صفوی با اشاره به اینکه خدمات عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور در جامعه ملموس است، افزود: شعار نیروی انتظامی برای امنیت و امنیت برای همه، نشانگر خدمت خالصانه نیروی انتظامی به نظام و مردم برای برقراری امنیت به عنوان مهمترین مولفه در زندگی شهروندان است.

وی برای عوامل تامین کننده امنیت جامعه سلامتی، عزت و اقتدار در جهت پاسداری از نظم میهن اسلامی آرزو کرد و گفت: امروز بر کسی پوشیده نیست که عوامل نیروی انتظامی با تمام توان وظرفیت برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

صفوی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور به ویژه در مناسبت های اخیر همچون بازگشایی مدارس، ایام سوگواری امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس افزود: تعامل دو جانبه این عوامل با مدیریت شهری موجبات خدمات رسانی بیشتر به شهروندان می شود که امیدواریم این تعامل بیش از پیش و در جهت خدمت به مردم تداوم بیابد.

شهردار منطقه 20 در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی یادآور شد: یکی از معابر ناحیه 3 منطقه 20 به نام شهید احمد حسنی که از شهدای نیروی انتظامی هستند نامگذاری شده است که همزمان با این هفته تابلوی نام شهید پلاک کوبی می شود.

مراسم قدردانی از عوامل اجرایی نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس امنیت عمومی، کلانتری ها، پلیس آگاهی با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران ارشد مدیریت شهری این منطقه در سالن همایش شهید تهرانی مقدم واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: