جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 مهر 1396     
معاون شهردار منطقه 19:
پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخودار راه اندازی می شود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه 19 از راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار این منطقه خبر داد.

 

 حمید بهرامی با اعلام این خبر گفت : پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب ها، مشارکت و تسهیلگری در ساماندهی آسیب دیدگان از رویکرد ها و اهداف اصلی راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار است.

وی ادامه داد : محل استقرار تیم پیشگیری از آسیب ها در محله دولتخواه با حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی است که شهروندان می توانند بی خانمان ها، در راه مانده و آسیب دیدگان را به منظور بهره مندی از خدمات به این پایگاه اجتماعی معرفی کنند.

بهرامی با اشاره به لزوم شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان خاطر نشان کرد:  به منظور تسریع در روند ارائه خدمات به این اقشار در محلات کم برخوردار نیازمند مشارکت هر چه بیشتر سازمان های مردم نهاد فعال در سطح منطقه در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی است .

وی با تاکید بر اینکه در این پایگاه خدمات اجتماعی علاوه بر شناسایی افراد آسیب دیده آنها را به سازمان های مختلف از جمله سازمان بهزیستی معرفی می کنند بیان داشت : در بسیاری از مواقع این افراد آسیب دیده پس از تشکیل پرونده به مددسراها و مراکز نگهداری ارجاع داده می شوند .

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد : خدمات ضروری ارائه شده در این پایگاه مشاوره ،آموزش های شهروندی، مهارت های زندگی اجتماعی است .همچنین این پایگاه اجتماعی موسسه غیر دولتی است که سازمان رفاه و خدمات اجتماعی بر فعالیت های آن نظارت دارد .

  این مسئول یادآور شد : به منظور اطلاع رسانی ،آگاه سازی عموی و معرفی خدمات این پایگاه اجتماعی به نصب بنر و توزیع بروشور در سطح نواحی پنجگانه اقدام خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: