جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1396     
برنامه توسعه شبکه تراموای پراگ

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، شورای شهر پراگ برنامه های توسعه شبکه تراموای این شهر را با 30 خط جدید یا مسیر توسعه یافته تایید کرده است.

هدف از این برنامه کاهش نیاز به خودروها و اتوبوس های سوخت فسیلی است. این برنامه در سه طرح اجرا خواهد شد. سه پروژه ابتدایی در این برنامه برای ساخت طی پنج سال آینده برنامه ریزی شده اند. این پروژه ها شامل توسعه مسیر 2.4 کیلومتری از Divoká Šárka تا Dědina با هزینه 40 میلیون دلار، توسعه مسیر 1.9 کیلومتری از Sídliště Barrandov تا Slivenec با هزینه 31 میلیون دلار و توسعه مسیر 2.1 کیلومتری از Modřany تا Libuš با هزینه 22 میلیون دلار است. هم چنین قرار است در پایانه های Depo Hostivař و Zahradní Město نیز میدان هایی ساخته شود.

16 پروژه دیگر در این برنامه نیز تا سال 2030 مشخص شده اند که طولانی ترین آن ها خط 6.1 کیلومتری از Choceradská تا Jižní Město است.

فاز نهایی این برنامه شامل 11 پروژه است که برنامه های ضروری آن ها تا سال 2030 تایید خواهند شد. از بین این پروژه ها می توان به توسعه خط بین Záběhlická تا Vršovická، خط ارتباطی بین Podbaba و باغ وحش تروآ و خط جدیدی از Modrany تا کومورانی اشاره کرد.

در حال حاضر شبکه تراموای پراگ در مسیری 142 کیلومتری کشیده شده که 52 درصد آن روی ریل های مجاز قرار دارد و بیش از 360 میلیون مسافر را در هر سال جابه جا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: