جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1396     
ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی از پارکینگ

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛به مناسبت هفته ناجا خودرو و موتورسیکلت های توقیفی از پارکینگ ترخیص می شوند.

دفتر سخنگوی ناجا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای تشویق هر چه بیشتر رانندگان محترم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، انواع خودروها و موتور سیکلت هایی که صرفا به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهور متوقف و به (توقفگاه) پارکینگ هدایت شده است؛ از تاریخ 15 مهر ماه به مدت یک هفته تا 22 مهر ماه علاوه بر بخشودگی مدت زمان باقی مانده توقف ، امکان ترخیص وسایط نقلیه خود را دارند.

بنا بر اعلام این دفتر، مالکین خودروها و موتورسیکلت ها می توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و نیز داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور در محل توقف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، خودرو و موتور سیکلت هایی که به علت فقدان بیمه نامه شخص ثالت معتبر توقیف شده اند؛ پس از تمدید بیمه نامه معتبر شخص ثالث و در نظر گرفتن شرایط اعلام شده بالا می توانند ترخیص شوند. در اطلاعیه دفتر سخنگوی ناجا آمده است: تسهیلات ذکر شده،مشمول موتورسیکلت و خودرو هایی که بنا به دستور مراجع محترم قضایی توقیف شده نمی باشند و لازم است توسط مراجع ذی صلاح قضایی تعیین تکلیف شوند.

چنانچه در اطلاعیه این دفتر تاکید شده است: وسایط نقیله ای که رانندگان آن ها به علت عدم گواهینامه مجاز توسط پلیس راهور توقیف شده اند ، پس از سیر مراحل تشریفات و صدور رای قضایی، خدمات دریافت خواهند کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: