جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1396     
شهردار منطقه 4 تهران:
صدور بخشنامه‌های ضدفساد سدی بر سر راه سوءاستفاده برخی سودجویان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه4 تهران با بیان اینکه صدور بخشنامه‌های ضد فساد شهردار پایتخت مانعی بزرگ برای جلوگیری از بستر تخلف است، گفت: نجفی نشان داد شفاف‌سازی و رفع ابهامات از مهم‌ترین دغدغه‌های این دوره مدیریت شهری است.

 

سیدعلیرضا حسینی درباره دو بخشنامه ضدفساد شهردار تهران گفت: یکی از موضوعات مورد بحث و چالش برانگیز شهرداری تهران در دوره های قبل مدیریتی، صدور هولوگرام و صدور برخی از پروانه های ساختمان از طریق شوراهای معماری در شهرداری تهران بود.

وی افزود: شهردار تهران با صدور دو بخشنامه بسیار مهم هولوگرام و سازوکار جدید برای شوراهای معماری مناطق نشان داد که شفاف سازی و رفع ابهامات مربوط به کاهش فساد در شهرداری تهران از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان در این دوره مدیریت است.

حسینی خاطرنشان کرد: صدور بخشنامه‌های اینچنینی که با هدف شفاف سازی عملکرد مالی شهرداری تهران و همچنین رفع ابهامات در خصوص میزان درآمدها و عمران و آبادانی پایتخت صورت می گیرد، در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیران شهری و بالطبع کارکنان شهرداری تهران در برنامه 4 ساله بسیار ضروری و تاثیر گذار خواهد بود.

وی همچنین گفت: صدور بخشنامه‌های ضد فساد با رویکرد شفاف سازی که به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد سودجو و منفعت طلب که مشکلات فراوانی را برای بدنه سازمان و یا نگرش برون سازمانی ایجاد می کردند و هویت یک نهاد زحمتکش خدمات رسان را زیر سوال می برند و خدشه بر آن وارد می کنند، می تواند مانعی بزرگ برای جلوگیری از ایجاد بستر تخلف گردد که بسیار ضروری و حایز اهمیت است.

شهردار منطقه 4 تهران تصریح کرد: در این میان نقش دستگاه‌ های نظارتی و ارزیابی و گزارش گیری از اقدامات دستگاه‌های ذیربط در موضوعات شهری به ویژه بر درآمدهای پایدار می تواند در کاهش ابهامات و شفافیت فعالیت‌های شهرداری تهران، به عنوان یکی از نهادهای مردمی و خدمات رسان که همواره به دلیل فعالیت گسترده و متنوع آن، توسط جناح های سیاسی مورد نقد و انتقاد قرار گرفته است، تاثیرگذار باشد.

وی در پایان اظهار کرد: بنده به عنوان شهردار منطقه 4 ضمن حمایت از اینگونه بخشنامه ها که تاثیرات مثبت آن در آینده مشهود خواهد بود، آینده روشنی را برای پایتخت نشینان آرزو می کنم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: