جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1396     
تکمیل عملیات سازه ای پل روگذر تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم تا پایان مهرماه

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛عملیات سازه ای پل روگذر تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام می رسد.

 

مهندس محمدحسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات آرماتور بندی عرشه پل روگذر جنوب به غرب در تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم طبق برنامه ادامه دارد و پیش بینی می شود عملیات بتن ریزی عرشه نیز تا پایان مهرماه امسال به سرانجام برسد.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گشایش ترافیکی پل روگذر تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، بسیاری از مشکلات ترافیکی موجود در رابطه با تکمیل دوربرگردان های شمال به شمال و جنوب به جنوب این تقاطع را برطرف خواهد ساخت.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک معابر برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه راهگشای ترافیکی از مرز 75 درصد فراتر رفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: