جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 مهر 1396     
زمان بندی 2 ساله برای توسعه خط 6 تا ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛ شهردار منطقه 20 از بهره برداری از ایستگاه دولت آباد در صورت تامین بودجه تا پایان سال خبر داد و گفت: شرکت مترو برای توسعه خط 6 مترو از ایستگاه دولت آباد تا ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم زمان بندی دو ساله را در نظر گرفته است و در صورت تامین اعتبارات لازم پروژه در سال 98 به اتمام می رسد.

 

سیداحمد صفوی با اشاره به توسعه خط 6 مترو در نیمه جنوبی اظهار کرد: این بخش از پروژه از ایستگاه دولت آباد آغاز می شود و بعد از عبور از ایستگاه بوستان بهشت، شهید غیوری، بوستان رازی جنب بیمارستان فیروزآبادی در نهایت به ایستگاه ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ختم می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایستگاه دولت آباد به پیشرفت فیزیکی 88 درصد رسیده است، گفت: بحث های سازه ای مربوط به این ایستگاه به طور کامل تمام شد و در صورت تامین بودجه و انجام کارهای الکتریکال و برقی تا پایان سال، ایستگاه آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه 20 با تاکید بر اینکه ادامه خط از ایستگاه دولت آباد تا ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم نیز با پیشرفت 18 درصدی همراه بوده، عنوان کرد: در حال حاضر حدود 800 متر از مسیر حفاری شده است. البته حفاری در این مسیر کار دشواری است چرا که یک کیلومتر از مسیر سنگی است و این امر سرعت کار را پایین می آورد. با این وجود 300 متر از مسیر سنگی نیز حفاری شده و امیدواریم به تدریج کار ادامه پیدا کند.

 صفوی در پایان با اشاره به زمان تکمیل خط 6 در نیمه جنوبی گفت: شرکت مترو زمان بندی دو ساله را برای این پروژه تعریف کرده است. بر این اساس در صورت تامین بودجه سال 98 پروژه به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: