جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 مهر 1396     
شهردار منطقه 4 :
حریم شمال شرق تهران شبانه روزی کنترل می شود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4 تهران در بازدید از حریم گفت: با هرگونه ساخت و ساز در محدوده 102 کیلومتر مربعی حریم شمال شرق تهران برخورد جدی می شود.

 

سید علیرضا حسینی شهردار منطقه با اعلام این خبر و هشدار به افراد سودجو گفت: یکی از مهمترین موضوعات مهم‌ در منطقه 4 به عنوان بزرگترین منطقه تهران و بیشترین حریم، تعيين حريم و صیانت از آن به عنوان سرمایه های زیست محیطی پایتخت است.

وی افزود: با توجه به وجود ارگان‌هاي مختلف نظامی و مدیریتی در شمال شرق تهران و به منظور کاهش مشکلات احتمالی به‌خصوص معضل آلودگي هوا، موضوع احداث كمربند سبز پايتخت در حريم شهر، راهکار مطلوبی برای برون رفت از این معضلات خواهد بود.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: در حال حاضر به دليل افزايش قيمت و كمبود زمين آماده ساخت در داخل محدوده اصلي شهر تهران، بعضاً تجاوز ساختماني به زمين‌‌هاي حريم توسط برخی افراد سودجو صورت گرفته و مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان ایجاد می کند .

حسینی اضافه کرد: به منظور صیانت از حریم ضمن کنترل شبانه روزی و همچنین بازدید های سرزده از حریم، با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ساخت و ساز در محدوده حریم قانونی شهر تهران ممنوع بوده و افرادی که با هدف ساخت و ساز در این محدوده اقدام به خرید زمین  می نمایند لازم است تا قبل از هرگونه اقدام استعلام های لازم را از شهرداری منطقه اخذ نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: