جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 مهر 1396     
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در منطقه 3 برگزار می شود:
اجرای طرح " مهر ومهربانی " در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با بیان جزئیات طرح " مهرو مهربانی"،این طرح را به منظور کمک به دانش آموزان کم برخوردار در آغاز سال تحصیلی جدید دانست.

 

 مهدی پیرهادی با بیان این مطلب گفت: طرح"مهرو مهربانی" در راستای افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان به خصوص دانشجویان در دانشگاه الزهرا(س) وبامشارکت فروشگاه زنجیره ای شهروند شعبه نفت شمالی در حال اجرا ست.

وی افزود: طرح"مهر و مهربانی"، جهت جمع آوری کتاب های درسی، کمک درسی، لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس برای حمایت از دانش آموزان کم برخوردار در نقاط مذکور مستقر هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و بر مبنای حفظ کرامت انسان ها تلاش خود را در جهت حمایت از دانش آموزان کم برخوردار خواهیم کرد.

پیرهادی ابراز کرد:کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت بسیار ارزشمند است و انفاق در این راه سهیم شدن در امر تعلیم و تعلم آنان قلمداد می‌شود.

طرح " مهر و مهربانی" با مشارکت اداره خدمات اجتماعی منطقه 3، دانشگاه الزهراء (س) و فروشگاه زنجیره ای شهروند از اوایل شهریورماه به مدت دو ماه برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: