جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
تکمیل فاز اول ساختار تراموای شهری در دیترویت

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، M-1 ریل فاز اول ساخت و ساز در مرکز شهر دیترویت را تکمیل کرد.

Paul Childs، مدیر اجرایی M-1 ریل گفت: "ما برنامه ای پرچالش با استانداردهای بالا برای دست یابی به محیط کاری دقیق و امن داریم. کارکنان ساخت ماهر ما به این چالش آگاه هستند. مفتخریم که برای فصل تعطیلات دیترویت آماده می شویم."

مدیر این ساخت و ساز و شرکت Witbeck Inc. با همکاری وزارت حمل و نقل میشیگان (MDOT) و شرکت های ساختمانی و تامین کنندگان محلی از اواخر ماه جولای ساخت بخش مرکز شهر از این سیستم ریلی را آغاز کرده اند. برخی شرکت های دیترویتی از جمله Hart & Associates Construction و Farrow Group بخشی از این ساخت و ساز را بر عهده دارند.

پس از ایمن سازی منطقه کار و نصب پل ها و حفاظ ها برای عابران پیاده، قبل از کندن آسفالت و بتن خیابان توسط ماشین های سنگین، نقشه برداری دقیقی توسط کارگران انجام شد. کارگران طی چهار ماه در این منطقه تجهزات برقی و ارتباطی لازم را نصب کردند، ریل های فلزی را در بخش هایی 170 متری جوش داده و به خیابان وودوارد انتقال دادند، این مسیر ریلی را به پد elastromeric یا لاستیک چسبی مجهز کردند که باعث کاهش سر و صدا و لرزش می شود، این مسیر ریلی را با جوشکاری ویژه مستحکم ساختند، میله های محافظ و پشتیبان برای آن نصب کردند و لایه های آسفالت قدیمی را جدا کرده و سپس آسفالت با کیفیت بهتری را استفاده کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: