جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 مهر 1396     
شهردار تهران در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر مطرح کرد:
با در نظر گرفتن اقدامات صورت گرفته ترافیک روانی را شاهد خواهیم بود

به گزارش تهرانی نیوز : شهردار تهران با اشاره به شناور شدن ساعات کار از سوی دولت و تاثیرش بر ترافیک مهرماه96گفت: کاهش 10درصدی ترافیک مسیرهای غرب به شرق تهران نشان می دهد این اقدام تصمیم درست و تاثیرگذاری بوده است.

کاهش ترافیک مهر96 نسبت به سال گذشته

 

به گزارش خبرنگار تهرانی نیوز محمد علي نجفي در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر كه در ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درراستای رصد ترافیک اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی ٩٦-٩٧ برگزار شد، ضمن ابرازخرسندي از آغاز سال تحصيلي و فصل علم و انديشه گفت: مهر امسال با شور حسيني همراه شده است .

 

وي با بيان اينكه شهرداري تهران در كنار پليس راهور با تمهيدات ترافيكي و خدمات رساني ناوگان حمل ونقل عمومي، تلاش كرده  ترافيك مهرماه مديريت شود، تصريح كرد: با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه تاکنون در هیچ یک از بزرگراه های پایتخت گره ترافیکی خاصی بوجود نیامده است.

 

شهردار تهران با اشاره به اینکه مجموعه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر تهران اعم از اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی اقداماتی را برای کم کردن بار ترافیک و زمان سفر همزمان با بهار علم و دانش انجام داده اند، در توضیح بیشتر گفت: تعدادی سرویس مدرسه در منطقه4 در نظر گرفته شده و همچنین میادین پرترافیک از طریق اتوبوسرانی و تاکسی های تهران تجهیز شده اند. در عین حال مترو نیز طبق روال برنامه خدمات رسانی اش را انجام می دهد.

 

 وی با اشاره به شناور شدن ساعات کار از سوی دولت گفت: کاهش 10درصدی ترافیک مسیرهای غرب به شرق تهران نشان می دهد این اقدام تصمیم درست و تاثیرگذاری بوده است.

 

 نجفی با اشاره به حضور فعال عوامل راهور در سطح شهر تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی پلیس راهور تمامی تصادفات و خرابی خودروها در سطح معابر در کمتر از 5 رقیقه رفع شده است و امیدواریم با سلسله اقدامات صورت گرفته ترافیک منظمی را شاهد باشیم.

 

 شهردار تهران  با اشاره به کاهش ترافیک پایتخت نسبت به نخستین روز سال تحصیلی گذشته نیز گفت: از شهروندان تشکر می کنم که با مدیریت زمان سفر خود تعادلی در ترافیک تهران برقرار کرده اند. این درحالی است که با آغاز سال تحصیلی 16درصد به سفرهای تهران افزوده می شود که باید مدیریت شود.

 

شهردار پایتخت در پایان تاکید کرد: حداقل تا 2هفته نخست رصد و کنترل توسط تیم مذکور به صورت منظم صورت خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: