جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 30 شهريور 1396     
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری منطقه یک:
شبکه حمل و نقل عمومی شمال تهران در آستانه مهر ساماندهی شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛پایانه های شمال تهران با هدف سهولت و تسریع در دسترسی دانش آموزان به شبکه حمل و نقل عمومی ساماندهی و آماده سازی شد.

 مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: حمل و نقل عمومی مهمترین و اصلی ترین انتخاب دانش آموزان در جابه جایی ها ست و در آغاز مهر به دلیل اینکه بیشتر سفرهای دانش آموزی از طریق شبکه حمل و نقل عمومی ، تاکسی رانی و اتوبوسرانی انجام می شود، ساماندهی پایانه ها، ایستگاه ها و ... در سطح منطقه به خصوص اطراف مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی هماهنگی و تعامل با پلیس راهور منطقه را از الزامات طرح استقبال از مهر دانست و گفت: با توجه به ازدحام ترافیک در اول مهر ماه و بی نظمی در تردد وسایل نقلیه در اطراف مدارس و معابر اصلی شمال تهران با پلیس راهور ، هماهنگی های لازم انجام شده و با استقرار این عزیزان در نقاط اصلی منطقه ترافیکی روان را خواهیم داشت.

این مقام مسئول در خصوص ساماندهی سرویس های مدارس افزود: ساماندهی سرویس های مدارس و آموزش به رانندگان توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان تاکسی رانی شروع شده است.

توجهی آموزش فرهنگ ترافیک ... را بخش دیگری از فعالیت های ترافیکی دانست و گفت: آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس ، سراهای محلات و... در قالب گروه های نمایشی ، بسته های آموزشی و... اجرا می شود و گذربانان مدارس تجهیز و آموزش می بینند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: