جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 شهريور 1396     
پرداخت یارانه شهرداری به شرکت های خصوصی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس طی  بازدیدی از پست 5کیلو وات مرکز شماره  5 اتوبوس های برقی شهر تهران و مراسم افتتاح طرح پایلوت سرویس های مدارس شهر تهران گفت : خوشبختانه خط آزمایشی اتوبوس های برقی امروز مورد تست قرار گرفت و پس از تست های آزمایشی و اطمینان از عملکرد آن ، راه اندازی قطعی آن ظرف یک ماه آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار تهرانی نیوز، محسن پورسید آقایی با بیان اینکه امروز شاهد ورود 20 دستگاه اتوبوس نو در مسیر پیچ شمران تا میدان قدس خواهیم  بود و تمامی اتوبوس های این مسیر نوسازی شده است ، افزود : خوشبختانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و کمک های شهرداری در این بخش توانسته ایم اتوبوس های این مسیر را برای سرویس دهی نوسازی کنیم.

وی در راستای این موضوع گفت : برای صورت پذیرفتن این مهم  دو برابر مبلغ دریافتی شرکت ها از فروش بلیط توسط عموم را ، شهرداری به عنوان یارانه به شرکت ها پرداخت می کنند تا در جهت نوسازی اتوبوس ها اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دیگر اقدامات شرکت های خصوصی را راه اندازی سرویس مدارس به صورت آزمایشی در منطقه 4 و 8 تهران عنوان کرد و افزود : کارت های طراحی شده این سرویس ها برای دانش آموزان به شکلی خواهد بود که ورود دانش آموزان به سرویس مدارس را به والدین اطلاع دهد.

پورسیدآقایی با عنوان اینکه 73 دستگاه مینی بوس تحت پوشش 3خط برای 62 دبیرستان در نظر گرفته شده است ، ادامه داد : در صورت موفقیت این طرح برای همه ی نقاط تهران سرویس مدارس در نظر گرفته خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه در هفته اول مهر 40 تا 50 درصد افزایش میزان ترافیک را شاهد خواهیم بود ، گفت : شهروندان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری شهری اجتناب کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اجرای طرح شناور سازی ساعات اداری از اول مهرماه را باعث ایجاد امنیت خاطر والدین به دلیل برقرار نبودن سرویس های مدرسه در این مدت عنوان کرد و افزود: طی برنامه ای به بررسی و اثرگذاری این طرح در رفتار ترافیکی خواهیم پرداخت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: