جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 شهريور 1396     
برای اولین بار در شهر تهران :
راه اندازی اتوبوس گل و گیاه در محدوده منطقه 13

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 از راه اندازی اتوبوس گل و گیاه در محدوده این منطقه به ابتکار مراکز تحقیقات و مشاوره گل و گیاه خبر داد. 

 

امیرحسین عساری ، معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت : با هدف اشنایی هر چه بیشتر شهروندان با مباحث مرتبط با گل و گیاه ، اتوبوس ویژه ای به ابتکار مراکز تحقیقات و مشاوره گل و گیاه منطقه مجهز و آماده شده تا آموزش های لازم به بانوان خانه دار و شهروندانی که دسترسی به این مراکز را ندارند ، ارائه شود. 

وی با اشاره به حضور کارشناسان مراکز تحقیقات و مشاوره گل و گیاه در این اتوبوس افزود : این کارشناسان ، به شهروندان علاقه مند آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در زمینه گیاهان آپارتمانی ، دارویی ، سبزی کاری ، مبارزه غیر شیمیایی با افات فضای سبز از جمله سفید بالک ، کاشت و نگهداری بنفشه افریقایی ، تولید کود ورمی کمپوست و.. ارائه می دهند. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 با بیان اینکه اتوبوس ویژه گل و گیاه ، هفته ای یک روز در یک محله مستقر می شود اظهار داشت : روز چهارشنبه مورخ 29 شهریور ماه ، این اتوبوس در محله زاهد گیلانی مستقر و در کوچه پس کوچه های این محله حر کت می کند. 

عساری خاطر نشان کرد : کارشناسان ضمن ارائه اموزش های لازم به شهروندان در منازل و مجتمع های مسکونی و همچنین اصناف ، گلدان های گل و گیاه و بسته های کود و خاک و.. اهدا و علاقه مندان در تور های علمی و تفریحی ثبت نام می شوند..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: