جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 شهريور 1396     
پیگیری روند اجرایی و عملیاتی مددسرای آفتاب نیلوفری منطقه 22

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛ مولایی شهردار منطقه 22 با حضور در مددسرای آفتاب نیلوفری منطقه در جریان روند فعالیت ها و اقدامات این مرکز قرار گرفت.

 مولایی شهردار با بیان اینکه این مددسرا تنها مرکز نگهداری از مددجویان زن در سطح منطقه می باشد، ابراز کرد: شهرداری منطقه 22 تلاش دارد تا ضمن پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی در منطقه مددجویان را به چرخه واقعی زندگی اجتماعی بازگرداند. بر این اساس به معتادان و آسیب دیدگان اجتماعی که به این مرکز مراجعه می نمایند بعد از تهیه بانک اطلاعاتی خدماتی همچون مشاوره، مددکاری اجتماعی، روانشناسی، خدمات بهداشتی،  و .... در قالب برنامه هایی مانند مصاحبه، مشاوره، آموزش، توانمندسازی و ارتقا وضعیت سلامت جسمی و روانی به آنها ارائه می شود.

 

 وی افزود: این مجموعه به زنان بی سرپرست، بی خانمان و آسیب دیده ای که نیازمند آموزش و توانمندسازی هستند، اختصاص داده شده و در آن کارشناسانی خواهند بود که به این افراد آسیب دیده در زمینه های مختلف ارائه خدمات می دهند. با تهیه بانکهای اطلاعاتی از مددجویان و  اطلاع از توانمندی های آنها در حوزه های مختلف تلاش خواهد شد بخش کارآفرینی برای این افراد نیز به شکل ویژه ای صورت گیرد و سپس با آموزش آنها به بازگشتشان به خانواده و اجتماع کمک شود.

وی بی توجهی به آثار و پیامدها و نتایج زیان بار و غیرقابل جبران آسیب های اجتماعی در جامعه را غیر قابل انکار دانست و گفت: باید تلاش نماییم تا با همکاری و همیاری همدیگر و با هدف گذاری های صحیح و اجرای برنامه های زیرساختی با هدف کاهش آسیب ها و افزایش بهره وری افراد آسیب دیده در جامعه اولا در بحث پیشگیری و ثانیا در درمان معضلات اجتماعی قدم بردارند و افرادی را که شاید مورد بی مهری در جامعه قرار گرفته و دچار لغزش شده اند و به عنوان مددجو،کارتن خواب و یا آسیب دیده اجتماعی در جامعه شناخته می شوند را کمک نماییم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: