جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 شهريور 1396     
در اماکن مذهبی منطقه 19 انجام می شود؛
برنامه های آموزشی بازیافت ویژه ماه محرم

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛همزمان با ماه محرم برنامه های آموزشی بازیافت و تفکیک پسماند در اماکن مذهبی منطقه 19 ویژه نمازگزاران و عزاداران تدارک دید ه شده است.

 

 مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اهمیت جلب مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و افزایش توزیع نذورات در اماکن مذهبی کارشناسان محیط زیست با حضور در این اماکن به آموزش نحوه تفکیک پسماندها و اهمیت این موضوع می پردازند .

وی ادامه داد : در همین راستا پیش بینی می شود طی این ایام در بیش از 50 مسجد پر تردد سطح منطقه، 60 مخزن ویژه پسماند  و کیسه های زباله توزیع  شود.

 زنگنه فر  به برپایی ایستگاه های صلواتی در معابر منطقه اشاره کرد و افزود : به منظور ساماندهی ظروف یکبار مصرف در مقابل این ایستگاه ها، بیش از 30 مخزن با هدف تفکیک پسماند توزیع خواهد شد .

معاون شهردار خاطر نشان کرد : کارشناسان بازیافت با حضور در مساجد به بیش از 300 نمازگزار درخصوص مضرات استفاده از ظروف یکبار مصرف و جایگزینی آن با ظروف یکبار مصرف گیاهی و تجزیه پذیر آموزش خواهند داد.

همچنین آموزش هایی ویژه خادمین به منظور جمع آوری و تفکیک زباله تر از خشک  به همراه توزیع اقلام تشویقی پیش بینی شده است .

این مسئول به آموزش دیگر گروه های هدف در این ایام تاکید کرد و افزود:  تفکیک پسماند در مدارس، سرای محلات، پایگاه های بسیج و سایر اماکن با هدف ترویج استفاده از ظروف گیاهی توسط کارشناسان آموزش داده می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: