جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 شهريور 1396     
تشدید طرح برخورد با پلاک های مخدوشی در پایتخت
تشدید طرح برخورد با رانندگانی که پلاک خودروی خود را مخدوش می کنند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید طرح برخورد با رانندگانی که پلاک های خودروی خود را مخدوش می کنند در پایتخت خبر داد.

 

سردار مهماندار گفت: با رانندگان فاقد مجوز طرح ترافیک که برای فرار از چشم دوربین های هوشمند پلیس اقدام به پوشش یا دستکاری پلاک می کنند؛ به شدت برخورد می شود.

 وی با اشاره به افزایش 30 درصدی ترافیک تهران در آغاز سال تحصیلی جدید افزود: با وجود اجرای طرح مستمر برخورد با پلاک های مخدوشی اما پلیس در آستانه بازگشایی مدارس از امروز طرح تشدید با این پدیده را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

 سردار مهماندار گفت: از ابتدای صبح امروز با شروع این طرح تا ساعت 13 ، خودروی 64 راننده متخلفی که اقدام به دستکاری ارقام پلاک کرده بودند؛ توقیف و به پارکینگ ها هدایت شد.

 وی افزود: 648 خودرویی که پلاک شان ناخوانا بود نیز به علت پوشش پلاک، 400 هزار ریال و به علت ورود غیر قانونی به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک 200 هزار ریال اعمال قانون شده است.

 سردار مهماندار گفت: 64 راننده ای که ارقام پلاک خود را تغییر داده اند به عنوان ارتکاب عمل مجرمانه به دادسرای ویژه پلیس راهور معرفی شدند تا علاوه بر توقیف خودرو و پرداخت جریمه با رأی دادگاه 6 ماه تا یک سال حبس نیز برای آنها لحاظ شود.

  رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جریمه 40 هزار تومانی برای دستکاری ارقام پلاک به عنوان عمل مجرمانه و مخدوش کردن سند رسمی، بازدارنده نیست و باید اختیارات پلیس راهور و میزان  جریمه ها برای کنترل این معضل افزایش یابد و در حوزه قضایی نیز قوانین محکم تر و بازدارنده تری وضع شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: