جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 شهريور 1396     
ضعف دستگاه‌های نظارتی مانع برخورد قاطع با خودرو سازان بدقول

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: بروکراسی سنگین در صنعت خودرو سازی و عدم پاسخگویی خودرو سازان درباره ارائه خدمات به مشتریان از مشکلات اساسی صنعت خودرو در کشوراست.

 

رامین نورقلی پوردرباره وضعیت صنعت خودرو در کشور،گفت:کشورهای صاحب سبک در تولید خودرو برای تحویل خودرو در زمان مقرر بسیارحساس و دقیق هستند تا خودرو را در زمان قید شده در ثبت قرارداد به مشتری تحویل دهند، اما متاسفانه این رویه درکشور ما به نحو مطلوب وجودندارد و متاسفانه خودرو سازان نیز به سادگی از تعهداتشان در زمان تحویل خودرو در شرایطی عدول می کنندکه  برخورد جدی نیز با  این نوع خودرو سازان اعمال نمی‌شود.

نماینده مردم کردکوی در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه بهارستان با ورود به موضوع پابندی خودروسازان برتعهداتشان با مشتریان می‌تواند بازار خودرو را سامان دهی کنند، تصریح کرد: خواسته ما از شریعتمداری وزیر صنعت ،معدن و تجارت این است که درعرصه سیاستگذاری بازار تولید خودرو درکشور تجدید نظر اساسی کند و در جهت تامین حقوق مصرف کننده قدم‌های اساسی بردارند.

نورقلی پور ادامه داد:خودروهای خارجی از جمله چینی و اروپایی به کشور باید از طریق نمایندگی های مجاز وارد کشور شوند و یکی از اهداف مهم در این تصمیم جلوگیری از کلاهبرداری در عرصه صنعت خودروسازی کشوراست تا تنها نمایندگان مجاز بتوانند خودروهای خاص را وارد کشور کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بروکراسی سنگین در صنعت خودرو سازی و عدم پاسخگویی برخی خودرو سازان درباره ارائه خدمات به مشتریان از مشکلات اساسی صنعت خودرو در کشور است،یادآورشد: ضعف دستگاه های نظارتی به عنوان حامی مصرف کننده در قبال کوتاهی  ارائه خدمات توسط شرکت های خودروسازی  باید رفع شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: