جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 شهريور 1396     
در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب مطرح شد:
ارائه 5 هزار قلم کالا در 252 غرفه با تخفیف 20 تا 40 درصدی

به گزارش گروه آموزش و فرهگ سازی تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ارائه 5 هزار قلم کالا در 252 غرفه نمایشگاه عطر سیب خبر داد و گفت: این کالاها از 20 تا 40 درصد تخفیف دارند.

 

 مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت اظهار کرد: تاکنون 15 دوره نمایشگاه عطر سیب با رویکرد تسریع‌گری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری برگزار شده است.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در 26 مناسبت ملی و مذهبی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا وظایف خود را در این مراسم ها انجام دهد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: برای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در سه مرحله فراخوان داده شد و از تولیدکنندگان کسب و کار حسینی دعوت به عمل آمد. در این رویداد فرهنگی 252 غرفه محصولات خود را که بیش از 5 هزار قلم کالا است را ارائه می‌دهند.

عبداللهی با اشاره به اینکه امسال در نمایشگاه به مباحث فرهنگی توجه شده است، افزود: محصولات این نمایشگاه با 20 تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس، هیئت‌های مذهبی نقش اساسی ایفا ‌کردند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی قدرت های نرم نظام هستند و نوک پیکان محسوب می‌شوند، حفظ و تقویت هیئت‌های مذهبی وظیفه هر دستگاه حکومتی است.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری اگر ساختار امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران سه ضلع یک مثلث باشند، می‌توانند اقدامات گسترده‌ای را انجام دهند.

عبداللهی ادامه داد: بیش از 20 هزار مسجد، هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی، دانشجویی و موقت از نمایشگاه عطر سیب بازدید و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: