جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 شهريور 1396     
نخستین همایش ایمنی و ترافیک ویژه کودکان سندرم داون

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 از برپایی نخستین همایش ایمنی و ترافیک ویژه کودکان سندرم داون در پارک ترافیک منطقه خبر داد.

 

مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: این همایش در راستای آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به کودکان در پارک آموزش ترافیک با همکاری انجمن ورزش های با هوش میانه 27 شهریور برگزار می شود.

به گفته وی در این همایش طبق بررسیهای کارشناسی شده مواردی از جمله: آموزش جهت یابی، شناخت تابلوها، اجرای تمرینات هوازی، تقویت و استقامت عضلانی و آموزش به عنوان عابر پیاده به کودکان ارائه می شود.

مهندس سالمی در ادامه با اشاره به آمار ها افزود: یادگیری و آموزش مهارتهای ترافیکی به کودکان بمنظورحفظ ایمنی در مقابل حوادث باعث کاهش محسوس حوادث برای این عزیزان می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه برای نخستین بار در منطقه 15 اجرا می شود و بعد از نهایی شدن در تمام مناطق 22 گانه اجرا خواهد شد.

مهندس سالمی در پایان یادآور شد: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از پارک آموزش ترافیک منطقه بازدید و به لحاظ عملکرد آموزشی و فرهنگ سازی منطقه با اهدای لوح از خدمات آن تقدیر کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: