جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 شهريور 1396     
پیشرفت پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز 35 درصد رسید

به گزارش عمران شهری تهرانی نیوز؛مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از احداث بخش دیگری از سقف زیرگذر کوی نصر، در جبهه شرقی این پروژه خبر داد.

 

مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه 1200 متر مربع از سطح دال بتنی زیرگذر کوی نصر در جبهه شرقی پروژه زیر بتن رفته است، از اجرای برخی اقدامات تکمیلی از قبیل ایزولاسیون و آسفالت در این بخش از پروژه خبر داد و گفت: متعاقب رفع معارضات تاسیساتی باقی مانده، مسیر کندروی شرقی برای پذیرش ترافیک جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران آماده خواهد شد.

وی همچنین با بیان آنکه مسیر کندروی غربی پس از اجرای دال بتنی، ایزولاسیون، روسازی مسیر و جابجایی پایه های پل عابر پیاده آماده پذیرش ترافیک شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران شده است، افزود: عملیات انحراف ترافیک بلافاصله پس از اجرای روکش نهایی آسفالت انجام می شود تا امکان اجرای عملیات عمرانی در مسیر تندروی غربی بزرگراه شهید چمران به سرعت فراهم شود.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز 35 درصد رسیده است. ضمنا لازم به ذکر است از تعداد 1065 حلقه شمع طراحی شده در این پروژه، تعداد 450 حلقه شمع حفاری و بتن ریزی شده است.

گفتنی است در وضع موجود تقاطع بزرگراه شهید‌ چمران با بزرگراه جلال آل‌احمد، 3 خط عبوری در هر باند بزرگراه جلال آل‌احمد در محل تقاطع با بزرگراه شهید چمران به 2 خط کاهش پیدا می‌کند. این گلوگاه ترافیکی علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های تازه بهره‌برداری شده در بزرگراه شهید گمنام را به ویژه در ساعات اوج ترافیک تحت الشعاع قرار می‌دهد. علاوه بر این، ملاحظات مربوط به ایده برچیدن این پل فلزی را بیش از پیش تقویت کرده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جایگزین پل موجود این تقاطع خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: