جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 شهريور 1396     
سه شنبه های بدون خودرو در منطقه 4 تهران

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از پویش سه شنبه های بدون خودرو خبر داد و گفت: در ادامه این پویش، همایش دوچرخه سواری از بوستان ترافیک به بوستان پلیس اجرا می شود.

حسین سیگارودی با اعلام این خبر گفت: امروزه تامین سلامت و امنیت، افزایش تعاملات اجتماعی، صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل، کاهش آلودگی محیط زیست و استفاده از آسمانی آبی در کانون توجه برنامه ریزان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا، اداره محیط زیست منطقه با همکاری معاونت ترافیک، به مناسبت کمپین سه شنبه های بدون خودرو مراسم دوچرخه سواری از بوستان ترافیک به بوستان پلیس را برپا کرد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 گفت: هدف از برگزاری این مراسم جلب مشارکت های مردمی در مدیریت شهری و حفاظت از محیط زیست و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه به جای خودرو می باشد.

سیگارودی در پایان با اشاره به استقبال خوب شهروندان به این برنامه گفت: در این مراسم که تا پایان سال 96 هرسه شنبه برگزار خواهد شد و با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شده است، بین شرکت کنندگان بروشورهای آموزشی و کیسه های تجزیه پذیر توزیع می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: