جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 شهريور 1396     
به مناسبت عید سعید غدیر خم اجرا شد :
آذین بندی میادین ومعابراصلی منطقه 2

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه  دو  از آذین بندی میادین ومعابراصلی و اکران بنر به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، در خیابان های سطح منطقه دو  خبر داد.

 

 علیرضا جعفری با بیان اینکه خیابان های منطقه دو به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، آذین بندی شده و انجام می شود، گفت: اداره زیباسازی منطقه در این ایام تلاش کرده کار ویژه ای را در میادین و معابر اصلی سطح محدوده به نمایش بگذارد.

جعفری با بیان اینکه نورپردازی و آذین بندی خیابان‌های منطقه از جمله فعالیت‌هایی است که در دستور کار اداره زیباسازی قرار گرفته است ، ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیرخم خیابان های اصلی منطقه با اجرای 10هزارمترطول ریسه پارچه ای و 7هزارمترطول ریسه نوری آذین بندی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با تاکید بر اینکه عید غدیر خم یکی از مهمترین اعیاد ما شیعیان است و به همین مناسبت باید به بهترین نحوه به استقبال آن رفت، افزود: اداره زیباسازی با نصب  480مترمربع بنر ویژه عیدغدیرخم ودهه ولایت اکران آنها بر روی سازه های محیطی تلاش کرده حال و هوای شهر را برای این دو مناسبت آماده کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: