جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 شهريور 1396     
بهسازی و مرمت بزرگراه شهید یاسینی با روش های نوین

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از به کارگیری روش های نوین بهسازی در پروژه مرمت بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

 

مهندس احسان نوش آبادی با اشاره به نقش ترانزیتی بزرگراه شهید یاسینی در برقراری ارتباط استان های شمالی و جنوبی کشور، استفاده از شیوه های معمول بهسازی را نیازمند انسداد ترافیکی دانست و افزود: به کارگیری روش های نوین بهسازی از قبیل تثبیت بستر با مصالح سیمانی و اجرای لایه های آسفالت پلیمری در بزگراه شهید یاسینی، نه تنها کیفیت و دوام بیشتر عملیات روسازی را تضمین می کند بلکه امکان اجرای عملیات بهسازی با کمترین میزان تداخل ترافیکی را  فراهم کرده است.

وی با بیان آنکه بستر بزرگراه شهید یاسینی به دلیل شرایط جغرافیایی منطقه، بار سنگین ترافیک و شیب نسبتا زیاد شمالی- جنوبی دچار آسیب های زیرسطحی شده است، استفاده از روش های نوین تثبیت بستر با مصالح سیمانی و اجرای لایه های آسفالت پلیمری را راهکاری سریع تر و کم هزینه تر نسبت به سایر روش های موجود دانست و یادآور شد در حالی که به نتیجه رسیدن شیوه های معمول بهسازی در بزرگراه شهید یاسینی به 2 سال زمان نیاز داشت، عملیات بهسازی این بزرگراه با مصالح سیمانی و آسفالت پلیمری حداکثر تا ابتدای دی ماه سال جاری به اتمام می رسد.

 

به گفته معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات بهسازی بزرگراه شهید یاسینی در مسیر جنوب به شمال به میزان 40 درصد و در مسیر شمال به جنوب که به تازگی آغاز شده است 15 درصد پیشرفت کرده است. بزرگراه 15 کیلومتری شهید یاسینی از میدان شهید کلاهدوز آغاز شده و تا تقاطع بزرگراه شهید بابایی ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: