جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 شهريور 1396     
گشایش مسیر ورودی از بلوار ارتش به شهرک شهید محلاتی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛مسیر ورودی از بلوار ارتش به شهرک شهید محلاتی ظرف روزهای آینده گشایش خواهد یافت.

 

مهندس محمدحسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح روند پیشرفت پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از آماده سازی مسیر ورودی بلوار ارتش به شهرک شهید محلاتی خبر داد و گفت: این دسترسی که از طریق بلوار شاهد تامین شده است، ظرف روزهای آینده متعاقب خط کشی مسیر و اخذ مجوزهای ترافیکی برای تردد خودروها گشوده می شود.

وی همچنین با بیان آنکه اجرای اقدامات تکمیلی در پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش طبق برنامه ادامه دارد، از اجرای لایه های نهایی خاکریزی در شیبراهه های جنوبی و شمالی این پل جهتی خبر داد و گفت: این بخش از تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی ظرف 3 ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اشاره به پیشرفت 60 درصدی عملیات نصب قطعات بتنی عرشه در پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش، از اتمام عملیات سازه ای زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: عملیات احداث این دوربرگردان غیرهمسطح وارد مرحله عملیات تکمیلی شده است.

گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که با بهره برداری از آن، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز 85 درصد رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: